life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

2 éve a Teszveszen

2008.11.03. 10:58 | Cindy | 2 komment

Fura véletlenek vannak. Soha nem figyeltem (nem is emlékeztem), mikor regisztráltam a Teszvesz aukciós portálra. Ma mégis az adatlapomat nézegettem, és villámcsapásként ért a felismerés: pontosan két éve (na jó, két éve és egy napja) bonyolítom itt a kis üzleteimet. Azóta 76 sikeres adásvételt tudhatok magaménak, szerencsére csupa pozitív értékeléssel. Sajnos volt, mikor egy-egy vevőm nem jelentkezett, vagy egyszerűen nem fizetett, de sajnos, ez benne van a palkiban. Ilyenkor a jó kis Teszvesz csapat kárpótol (nem kell jutalákot fizetnem a termék után), és megdorgálja, adott esetben felfüggeszti a bosszúságot okozó partnereket.

Szeretek Teszveszelni. Milyen jó, hogy nem kell kidobnom a megunt ruháimat, ékszereimet, bútoraimat, vagy bármit, amire nincs szükségem. Csak meghirdetem, és ha szerencsém van, találok vevőt is. Nem sok pénz, ami bejön, de ez nem is csupán erról szól. Az ember ugyanis hajlamos többet vásárolni, mint amennyit keres. Mindig találok valamit, amiről azt gondolom, hogy nem lehet nélküle élni. És akkor jön a licitálás, az izgalmas utolsó percek, az örömujjongás vagy a szomorú felismerés, hogy valaki gyorsabb volt, esetleg több pénzt szánt a meghirdetett árura.

Figyelem: az internetes piactéren való bóklászás és az abból eredő eladás-vásárlás függőséget okoz! :)

Ettől függetlenül ajánlom mindenkinek, akinek sok a felesleges, de még használható holmija és van egy kevés szabadideje.Jó móka! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr1747067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orso · http://orso-online.blogspot.com 2008.12.03. 20:38:06

Tegnap regisztráltam a Vaterán :) és már vettem is 4 dolgot, ügyes vagyok mi?

Ez a dolog... ez okoz vajon függőséget? :-O

:))))

Cindy 2008.12.22. 09:19:29

Most nézem csak, hogy kommenteltél :)
Igen, függőséget okoz, szóval, csak óvatosan. :)
Engem most függesztettek fel a teszveszen, mert hülye barom voltam, és megadtam az elérhetőségem, mielőtt véget ért volna az aukció. Remélem, azért visszaengednek még... :((
süti beállítások módosítása