life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

Többet ésszel!

2009.07.31. 11:15 | Cindy | Szólj hozzá!

"4 kislány utazik egy buszon.

Mindegyiknek a kezében van 4 kosár.

Mindegyik kosárban van 2 macska.

Mindegyik macskának van 3 kölyke.

A kalauz 2 macskát lekerget a buszról.

Hány láb van a buszon?"

Szégyenkezve ismerem be, hogy igen, végignéztem a ATV betelefonálós műsorát. Küzdöttem a fáradtsággal, de kíváncsi voltam, vajon melyik megoldást fogadják el a több lehetséges közül. Mert ugye a feladvány nem egyértelmű. Mondjuk mert nem tudjuk, hogy a kismacskák is a buszon vannak-e, vagy hogy van-e sofőr is vagy csak kalauz? Osztottam, szoroztam, kijött ez is, az is. Egy dologban voltam biztos, hogy az eredmény nem lehet páratlan.

Csattanó: Nem nyert senki. A műsorvezető az adás végén elárulta a megoldást: 561. Meg nem magyarázta, ofkorsz, így azóta is rejtély számomra ez az összeg...

Na már most. Aki kihozza ezt az eredményt a feladványból, esküszöm, megjutalmazom érte! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr251279282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása