life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

Norah Jones - a punk

2008.04.08. 15:38 | Andreia | 1 komment

Ma délután döbbenten olvastam a Quart-on, hogy egyik kedvenc énekesnőm, akit szende, visszafogott, selymeshangú királylányként ismert meg a világ (többek között én is), egy El Madmo nevű formációban működik közre "titkos" bandatagként. Kicsit lemaradtunk, mert találtam egy 2006-os cikket a bandáról itt. Sajnos, nem sikerült belehallgatnom a zenéjükbe, de valami nyers hangzású gitárzenét, garázs-rockot és csajos szövegeket emlegetnek. Hmmm... Kíváncsi vagyok. Megmondom őszintén, eleve elfogultan állok a témához, végülis Norah Jones-ról van szó, aki a világ egyik legjobb énekesnője. Nekem tetszik az ötlet, hogy teljesen más stílusban is kipróbálja magát, és biztos vagyok benne, hogy nem okoz csalódást.

Update: Belehallgattam! Light-rock, country és Norah Jones. Finom kis muzsika - nem csak csajoknak! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr23416904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orso · http://orso-online.blogspot.com 2008.04.09. 17:57:50

Nagyon jó ám sokmindenféle olyan dolgot csinálni egyszerre, ami nem illik (sokak szerint) össze :)
Szerintem inkább azok az unalmasak, akik nem ezt teszik :D Pl. Madonnát kifejezetten ezért szeretem, mert egyszerűen minden stílusban, minden korban megállja a helyét. Ügyes.
Norah Jones lenyűgöző énekesenő, valóban, és nagyon jó, hogy ezt megtudtam róla, mert így nem rakom be a "szép, jó, majdmeglátjuk" kategóriába, mert izgalmasabbá és színesebbé vált számomra.
süti beállítások módosítása