life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

Kézfogás kontra puszi

2008.04.23. 15:55 | Andreia | 7 komment

Ma Szombathelyen voltam. Hogy miért, arról egy másik bejegyzés fog szólni. Lényeg, hogy elég hosszú az út, bőven van időm a buszon mindenféle ostobságon elmélkedni.
Láttam két fiút találkozni, és már jó előre kezet nyújtottak egymásnak. Aranyos baráti üdvözlés volt, látszott, hogy örültek egymásnak, és nem feszélyezte őket a másik megérintése. Tetszett. Aztán már kerestem a busz ablakából a lányokat, akik majd szintén előttem találkoznak, jajdejóhogylátlak-mosollyal az arcukon. Nem kellett sokáig várnom. Megvolt a bájvigyor, a műpuszi, épphogy csak összeértek az arcok. Lehet, hogy utána lehetne vájkálni, honnan jött és miért épült be a köztudatba ez az üdvözlési forma, de ezt fejtse meg most valaki más. Csak azon gondolkodtam, hogy mennyivel jobb lenne, ha a lányok is kezet foghatnának egymással, és az ellenkező nemmel is. A puszi néha kínos, nemakarom-dolog, és olykor túl közel kell engedni idegen embereket a testünkhöz, vagyis intim. Persze, vannak nők (és férfiak), akik rafináltan kifejlesztették a "puszi nélküli puszi" tudományát, így az ember észre sem veszi, hogy az illető nem az illemnek megfelelően cselekszik, vagyis, csak bájosan odatartja a pofiját, és cuppant egyet a levegőbe.  Remélem, a barátaim nem értenek félre, szívesen cuppantok az arcukra, ha akarják, de egyrészt ezt feleslegesnek tartom, ha napi/heti rendszerességgel találkozunk, másrészt meg ők is tudják, hogy nem vagyok az a puszizkodós fajta lány.
Na mindegy, csak ennyi a mai monológ. Jó lenne, ha bevezetnék a női kézfogást (tudom, azért bizonyos helyzetekben előfordul), és eltörölnék az arconcsókolással járó köszönéseket. Ahh, mennyivel könnyebb lenne az élet! :-)

Ti mit gondoltok?

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr76438896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flat · http://flat.freeblog.hu 2008.04.23. 16:25:16

Lehetne helyettesíteni egy laza blázzal a puszit.
Az nem olyan intim.:)
Viccet félre, én sem vagyok az a nagyon puszis fajta. Ezért fejlesztettem ki a homlokrapuszit, az olyan baráti is, meg nem is félreérthető annyira, tán. Mittomén, mindenesetre az jópofa, hogy Orsó már amikor meglát nyújtja a homlokát. :)

Andreia 2008.04.23. 16:30:36

Persze, Orsó oké, nálatok ez vicces és aranyos, de azért vannak emberek, akiknek mondjuk nem szívesen nyalnám le a zsírt a homlokáról... :-)

htlecso 2008.04.23. 19:18:46

Hagyjátok már a Egét :))))

Putyilov · http://putyilov.blogspot.com 2008.04.23. 20:17:34

Szerintem sokkal jobb lenne puszi helyett,ha az emberek összedörgölnék a seggüket.
Látványnak sem lenne utolsó. :):):)

bodi 2008.04.28. 18:38:10

Egy kis adalék, ami engem tesz padlóra: nagy divat mostanában -és ami igazán meglepő, kigyúrt, kopasz embereknél-, hogy kézfogás+puszival üdvözlik egymást! Vicces látni a két hústornyot, ahogy egymás így üdvözlik...

Fairy Girl 2008.05.05. 17:30:57

Köszönöm szépen, meszemenőkig egyetértek, én sem szeretem ezt a puszizós izémizés dolgot. Vannak helyzetek, persze, pl. a Sztimisekkel egy db arcrapuszi, valamint ölelés az üdvözlésünk (fiúk közt is, meg velem is), és ez bensőséges, saját köszönés, nincs is ellene kifogásom. De a "mindig körbenyalunk mindenkit" dolgot én se szeretem.
Erkóval meg olyan ritkán találkozunk, hogy annyi kis zsír talán belefér :D BLOEEEEE :))))) De a homlokpuszit se láttam még sok helyen, így talán mondható egyediféleségesfajtának, nem, Erkó?

Orso · http://orso-online.blogspot.com 2008.05.05. 17:37:17

Jaj, én kérek elnézést, véletlenül a másik pass-ommalé kommenteltem :) Majd esetleg kitörlöd? Vagy ha nem zavar, tőlem így is maradhat :)
süti beállítások módosítása