life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

Park Fesztivál 2. nap

2008.05.23. 09:17 | Andreia | 1 komment

Ez volt az a nap, ami nem hagyott bennem mély nyomot. Nem igazán tudom feleleveníteni, hogy milyen volt a Honeyball, vagy a Singas Project. Az Irie Maffiáról úgy, ahogy volt, lemaradtam, Dj Infragandhit pedig esélyem sem volt meghallgatni. Nem azért, mert nem figyeltem eléggé, (nem is azért, mert annyira berúgtam volna), hanem mert annyira álmos voltam, és korán hazamentem. Azt hallomásból tudom, hogy Erkó, Kovda és az Irie Maffia tagjai koncert után karöltve itták a feleseket a pultnál, majd a Teszkó-parkolóban buliztak tovább a Grammy bálban. :) Erik oda már nem ment velük, örömittasan (höhö) hozta haza az újabb dedikált cd-t. Sajnálom, hogy nem voltam ott, talán majd legközelebb. A következő napot vártam nagyon-nagyon. Amennyire vártam, akkora csalódás ért újfent, de erről majd a következő posztban...

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr76482466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orso · http://orso-online.blogspot.com 2008.05.27. 21:27:13

Na és mi volt sokat emlegetett kedvencemmel, Dj Áfonyával? :-O ;)
süti beállítások módosítása