life in pink & red

Az élet néha kellemesen rózsaszín, néha meg bosszantóan vörös. Mosolyogni azért mindig tudni kell! :-)

Kedvenc blogok

Erkó blogja
Szerelmem, aki mindig megmondja a frankót. Ne vitatkozz vele!

Orsó blogja
Egy igazi nő írásai a világról - női szemmel

Lecsó blogja
A másik megmondó

Tanárúr blogja
Kirándulásokról, jó borokról, és az aranyos, okos diákokról...

Putyilov blogja
Férfiblog... :-)

Colos blogja
Agyalások és elmélkedések

Gaccsi blogja
Koktélok, póker, és minden más

Fehér luxuslimuzin - szülinapra

2008.05.24. 09:00 | Andreia | 1 komment

Épp a Született feleségeket néztem, mikor hatalmas üvöltözésre lettem figyelmes a házunk előtt. Nem sok dolog van, ami miatt otthagynám a kedvenc sorozatmat, de ez az volt. Kíváncsian odasomfordáltam az ablakhoz, és be kell vallanom, leesett az állam. Ilyet még életemben nem láttam! Egy hatalmas, hófehér limuzin állt az ablakunk alatt, kivilágítva neonfényekkel, s a nyitott ajtó mögött diszkófények pásztáztak. Közben dübörgött a zene, party-feeling. Nem kevés ember vette körül a járművet (gyakorlatilag a fél város ott volt), ki-be mászkáltak, ugráltak, vihorásztak.
Mint megtudtam, egy helybéli lány barátnői fogtak össze, és kibérelték a buli-limót szülinapi meglepetésnek. Nagyon kreatívak voltak a csajok ezzel az ötlettel, és biztos vagyok benne, hogy az ünnepeltnek egy életre szóló élményt szereztek. Ez egy igazán aranyos dolog volt, így nem is bosszankodtam rajta, hogy nem nem tudtam tőlük aludni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://keepsmiling.blog.hu/api/trackback/id/tr98485049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Putyilov · http://putyilov.blogspot.com 2008.05.24. 12:12:29

Nem semmi egy látvány volt,az már tuti.
Egy hófehér,kb 10-12 m hosszú H2-es.
Csak ezt nem magyar utakra tervezték,alig tudott bekanyarodni.
süti beállítások módosítása